باشگاه پرسپولیس نیز با بالا رفتن مبلغ درخواستی ژولت ناگی نسبت به جذب بازیکن تیم ملی مجارستان ناامیدتر از قبل شده است.

خوان کارلوس گاریدو

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه پرسپولیس برای جذب «یحیی عطیه الله» و «ژولت ناگی» تلاش زیادی به کار برد اما هرچه زمان گذشت تغییرات زیادی در مذاکرات بین آنها صورت گرفت تا عطیه الله با وجود توافق اولیه خود و باشگاه سوچی به جای عقد قرارداد با سرخپوشان پایتخت راهی الاهلی مصر شود.

باشگاه پرسپولیس نیز با بالا رفتن مبلغ درخواستی ژولت ناگی نسبت به جذب بازیکن تیم ملی مجارستان ناامیدتر از قبل شده است تا آنها همچنان بحران نبود مدافع چپ تخصصی را داشته باشند.

همین موضوع باعث برگزاری جلسه فوری بین مدیران باشگاه با خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس شد تا او را در جریان موضوع قرار دهند. گاریدو نیز با پذیرش برخی موارد نظیر افزایش ناگهانی قیمت بازیکن در حال مذاکره با باشگاه از آنها مجوز گرفت تا مستقیم با بازیکن مورد نظرش وارد مذاکره شود.

از این رو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس با گزینه مورد نظر خود به صورت خصوصی مذاکره‌ای را آغاز کرده که اسم او را مدیران باشگاه هم نمی‌دانند. در صورتیکه این بازیکن تا پایان هفته به پیشنهاد سرمربی پرسپولیس پاسخ مثبت دهد به تهران می‌آید تا در تمرینات این تیم شرکت کند در غیر این صورت پرسپولیس منتظر معرفی و مذاکره خرید خارجی بعدی با سرمربی تیم خواهد ماند.

کد خبر 872988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    1 4
    وقتی درویش وبادامکی عرضه گرفتن بازیکن ندارن باید سرمربی دست بکار بشه .. البته فکرکنم بخشیش هم عمدیه .. پول عبدکریم هم که ها پولی شد رفت
    • فقط پروین و پرسپولیس IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      1 1
      اگر استقلالی هستی که هچ .چون وقتی به دو نفر یعنی به درویش و بادامکی گیر میدی یعنی یه جای کارت میلنگه آخه چه ربطی به بادامکی داره ؟!!!! درویش بهترین مدیرعامله و حتما بهترین انتخاب رو با سرمربی انجام میده .
  • علی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    3 3
    عجله نکنین بزارین نیم فصل تموم بشه بعد! والا
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      1 0
      مگه گوجه سبز می‌خوان بخرن که باید تا شیرین نشده عجله کنند. الان یعنی تیم تراکتور خیلی خوب کار کرده که بیرانوند خودشو انداخته بهشون ؟!! گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی
    • فقط پروین و پرسپولیس IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      0 0
      اصلا می‌خوایم یه آوانس به استقلال بدیم با یه پای راست بازی کنیم ببینیم امسال میتونن چهارم بشن . مطمئن باش مدیرعامل و سرمربی بیشتر از هر کسی دنبال این مسئله هستند و جای نگرانی نیست.شاید از بین جوانانی که دارند خیالشان راحته که حتی اگر کسی را هم جذب نکردن مشکلی نداشته باشند پس لطفاً عجله نکنید که عجله کار شیطونه